Nye forældre

I Himmelblå går vi meget op i, at jeres barns første tid er både tryg og rar - både for jeres barn og for jer som forældre. Vi har kørt masser af børn ind og ved, hvad der skal til for at få en god start på vuggestuelivet. Samtidig ved vi, at alle børn er forskellige, og det tager vi højde for, når vi tager imod jer her i Himmelblå.

Når I får tildelt en plads hos os, ringer vi jer op, så vi kan fortælle om, hvilken stue jeres barn skal gå på, og vi kan aftale, hvordan den første dag skal foregå. De første par dage kommer I på korte besøg her i Himmelblå, og så forlænges dagene lige så stille, efterhånden som jeres barn finder tryghed på sin nye stue.

En god indkøring tager typisk omkring to uger. Det betyder ikke, at I skal være tilstede og tilgængelige hele dagen i begge uger, men at I skal være forberedt på at kunne hente tidligt eller blive lidt længere, hvis jeres barn har behov for det.